Alla inlägg under januari 2013

Av Emelie Gustavsson - 31 januari 2013 10:57

Ja inte vet ja så värst men de har då gått himla bra på jobbet idag :)
Haft flera matte och svenska lektioner idag :)

Av Emelie Gustavsson - 29 januari 2013 21:56


Hampe är hos sin far till på Torsdag, tur att det snart är torsdag för nu saknar vi han enormt mycket här hemma! Så tomt utan han här! Jens sa nyss, saknar du Hampe? -jo såklart jag gör, gör du? :) -Joooo, och tittade på bilderna på H på väggen..

Bilderna är från i Tordags då vi tog en promenad på isen till min farmor och farfar.
Jag knöt ett snöre runt min midja och hade H på bobben bakom, de tyckte han va jätte kul och han ropade "spring mamma spriiing" :D

Av Emelie Gustavsson - 29 januari 2013 21:49


Har varit på Zumban ikväll, sen ätit en liten fruktsallad med apelsin och äpple, ja va så sugen på något efter träningen :)

J gör mig så glad ibland, eller de gör han hela tiden men extra mycket ibland, idag ringde han då han var och jobba,
J- hej gumman vad gör du?
Jag: åker just in i risön på väg hem från jobbet
J: okej jag tänkte om du ännu va i Kalix så hade du kunnat komma förbi hit så ja hade fått en puss, ja va som sugen på en puss, för ja saknar dig så mycket :)
Med sockersöt röst, hihi :)

Nu har vi satt datorn till tvn i sovrummet å ska se svenska Rivieran som vi missat, dessa galna människor alltså! Lite pinsamt att folk som inte är härifrån kanske tror att vi alla norrlänningar är lika tomma i skalet :p

Av Emelie Gustavsson - 29 januari 2013 14:20


Hej mina vänner där ute :)

Idag har jag som varje Tisdag börjat jobba kl 06:00, jobbar till kl 14:30.
Nu har ja de väldigt lugnt för dom två eleverna jag har sitter och ritar och tittar på datorn i data rummet! Så jag passar på att skriva lite här :)

Ska berätta om mina tisdagar:
6-8centrumskolans fritids
8-10särVux data med en elev
10-14praktik med en elev på näsbygården
14-15"coolis" fritids för eleverna som går högstadiesär och gymnasiesär, så ser mina tisdagar ut :) idag på coolis har jag och en elev bakat kladdkakemuffins :)

Som ni vet närmar det sig att vi ska och kolla på huset, jag har skrivit ner massa frågor men undrar om ni har några bra förslag på frågor och vad man ska kolla på? :)
Vi ska ta med oss min Pappa som är lite mer erfaren än oss :)

Så skriv gärna förslag till mig :)

Av Emelie Gustavsson - 28 januari 2013 09:51


När vi köper ett större boende så är jag grymt sugen på att byta ut min beiga (jävligt sköna) soffa mot en Ektorp soffgrupp :)

Problemet är att jag vill ha dom VITA men min svärmor tog ner mig lite på jorden igår då vi provsatt dom å jag sa att jag vill ha vita, så påminde hon mig om att sofforna skulle bli väldigt smutsiga av min underbara lilla son :) å de har hon ju rätt i jag hade inte tänkt så långt :)

Jag skulle inte kasta bort min älskade beige soffa den skulle få flytta in i något annat rum eller så :)

Bilden är lånad från Google, men visst är de fiiint? ?

Av Emelie Gustavsson - 27 januari 2013 22:28

Varit å shoppat idag i Happis. Det blev inredning, kläder och mat! :)

Av Emelie Gustavsson - 27 januari 2013 22:25

Är de någon alls som brukar kika in här? :p

Till veckan sk vi på ((Husvisning)) Wiiiie, lycklig tjej! =) gillar det skarpt på bilderna vi sett, men vi får se hur det känns då vi går in där å så :) känns riktigt bra faktiskt!

Presentation

Emelie 24år
Mamma åt ett litet yrväder,Hampus 2,5 år :)
Sambo med min stora kärlek, Jens Lundbäck :)
Jobbar som elevassistent inom Särskolan :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards